Bielsko-Biała, 28 grudnia 2023 r.
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W ŻŁOBKU MIEJSKIM W BIELSKU-BIAŁEJ
UL. KAZIMIERZA BRODZIŃSKIEGO 22
43-300 BIELSKO-BIAŁA:
Referent działu Księgowo-Kadrowego Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej
Informuję, że w naborze na wolne stanowisko urzędnicze – Referent działu Księgowo-Kadrowego Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej została wybrana Pani Marlena Klajmon, zam. Bielsko-Biała.
Uzasadnienie:
W dn. 27 grudnia 2023 r. komisja konkursowa dokonała analizy złożonych ofert pod względem formalnym i ustalono, że wpłynęła jedna oferta, która spełniła wymagane kryteria. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej która miała miejsce 28.12.2023 r. kandydatka wykazała odpowiedni poziom wiedzy oraz przygotowanie i umiejętności do pracy na wskazanym stanowisku.
Dyrektor - Jarosław Świć
DYREKTOR ŻŁOBKA MIEJSKIEGO
W BIELSKU-BIAŁEJ
ogłasza
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W ŻŁOBKU MIEJSKIM W BIELSKU-BIAŁEJ
UL. KAZIMIERZA BRODZIŃSKIEGO 22
43-300 BIELSKO-BIAŁA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Referenta działu Księgowo-Kadrowego Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej
OPIS STANOWISKA
Zakres ogólnych obowiązków:
Zadania główne :
1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych oraz ZFŚS,
2) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych oraz niezbędnych informacji
uzupełniających w/w sprawozdania,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, a także
ewidencji ilościowo-wartościowej pozostałych środków trwałych,
5) przygotowywanie danych i sporządzanie wykazu zmian dotyczących wartości mienia komunalnego
znajdującego się w placówce,
6) rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników pod względem rachunkowym,
7) prowadzenie rejestru pobranych i rozliczonych zaliczek pracowników,
8) przygotowanie informacji dla rodziców/opiekunów prawnych dotyczących dokonanych wpłat z
tytułu opłat za pobyt dziecka w żłobku , naliczanie odsetek ustawowych oraz sporządzanie wezwań
do zapłaty zaległości budżetowych,
9) obsługa programów komputerowych: Finansowo-Księgowego, Środków Trwałych oraz Środków
Niskocennych,
10) zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej,
11) sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem,
12) prowadzenie ewidencji czasu pracy,
13) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
14) prowadzenie spraw w zakresie świadczeń finansowanych z ZFŚS,
15) sporządzanie sprawozdań, zestawień i innych analiz kadrowych,
16) przygotowywanie danych do sprawozdań GUS.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 w pomieszczeniu biurowym ze stanowiskiem komputerowym w pełnym wymiarze czasu pracy (od poniedziałku
do piątku, 8 godzin dziennie). Bezpieczne warunki pracy. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy (w przypadku podejmowania po raz pierwszy pracy na stanowisku urzędniczym, o którym mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych /t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530/);
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 12 miesięcy (w przypadku jeżeli osoba była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych lub odbyła służbę przygotowawczą).
STANOWISKO PRACY I CHARAKTER PRACY:
Stanowisko pracy w pełnym wymiarze czasu pracy, związane z pracą przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, wymagające bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami Żłobka Miejskiego, Wydziałami Urzędu Miejskiego i jego jednostkami organizacyjnymi oraz zewnętrznymi kontrahentami, komunikacji werbalnej i pisemnej. Większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej, sporadycznie występuje konieczność wyjazdów służbowych lub wyjść służbowych poza stałe miejsce pracy. Wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej
i radzenia sobie ze stresem. Zmienne tempo pracy, kontakty z interesantami (rodzicami/opiekunami prawnymi).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Miejskim w Bielsku-Białej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2023 roku wyniósł 7,14%.
NIEZBĘDNE WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie co najmniej średnie,
3) w przypadku wykształcenia średniego posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy w ramach umowy
o pracę, a w przypadku wykształcenia wyższego posiadanie minimum 3 letniego stażu pracy w ramach
umowy o pracę,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,
7) biegła umiejętność obsługi komputera – znajomość pakietu MS-Office,
8) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa, a w szczególności zasad rachunkowości,
9) odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
- dokładność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- preferowana znajomość programów obsługujących zadania finansowo-księgowe i rachunkowe,
- odporność na stres,
- odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność w działaniu,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy indywidualnej i w zespole,
- znajomość obsługi programów autorstwa firmy REKORD SI m.in. FK, ST, SN, Kadry, Płace.
Zadania dodatkowe:
- współpraca z Wydziałami Urzędu Miejskiego oraz jego jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
- współpraca z firmą obsługującą programy komputerowe w zakresie ich bieżących i rocznych aktualizacji.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Kwestionariusz osobowy ( bez zdjęcia ) dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie1, z podaniem danych
umożliwiających kontakt, tj. adresu e-mail lub numeru telefonu, podpisany własnoręcznie,
2) List motywacyjny podpisany własnoręcznie,
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) Kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczeń o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę
potwierdzające staż pracy,
5) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność2,
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności
prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Podpisane własnoręcznie oświadczenie3 kandydata że nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
8) Podpisane własnoręcznie oświadczenie4 kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na
potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a)
oraz art.9 ust. 2 lit. a) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. EU L z dnia 4 maja 2016 r.)
9) Podpisane własnoręcznie potwierdzenie5 zapoznania się „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1) z obowiązkiem informacyjnym
administratora.
1,3,4,5 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi Nr 1 do rozporządzenie Ministra Pracy
i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenie przez pracodawców dokumentacji w sprawach
związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( t.j. Dz. U. Z 2017 r., poz 894 ) i jest
dostępny w Biuletynie informacji publicznej Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na
stanowiska
2 Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.).
Oferty zawierające w/w dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Żłobek Miejski w Bielsku-Białej
Dział księgowo-kadrowy
ul. Kazimierz Brodzińskiego 22
43-300 Bielsko-Biała
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko referenta w Żłobku Miejskim
w Bielsku-Białej + imię i nazwisko” w terminie 10 dni od dnia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dn. 22.12.2023 r. fo godz. 10:00 (uwaga: liczy się data i godzina wpływu do Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej).
Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga:
1. Administratorem danych jest Dyrektor Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej.
2. W przypadku postępowania wieloetapowego o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru -
kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
3. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Oferty, które wpłyną do Żłobka drogą elektroniczną, niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie
nie będą rozpatrywane.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Żłobka Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej,
przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22.
6. Dokumenty złożone w naborze można odebrać po upływie 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyniku
naboru w Żłobku Miejskim. W przypadku nieodebrania dokumentów w terminie 1 tygodnia od wyżej wymienionego terminu dokumenty z naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
7. Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu
niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe
z Krajowego Rejestry Karnego.
Nie ma możliwości składania oferty pocztą elektroniczną.
W przypadku chęci wzięcia udziału w niniejszym naborze podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku postępowania wieloetapowego o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.zlobekbielsko.pl oraz na tablicy informacyjnej Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, proszone są o odbiór dokumentów
w sekretariacie Żłobka Miejskiego, w terminie 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu 1 miesiąca.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia
z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącego faktu niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
Zastrzega się prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
Bielsko-Biała, dnia 12.12.2023 r.
Wytworzył:Żłobek Miejski w Bielsku-Białej
Data informacji:0000-00-00 00:00:00
Opublikował:Żłobek Miejski w Bielsku-Białej
Data publikacji:0000-00-00 00:00:00